söndag 1 november 2009

Lilla Anna säger hej

November månads gäst-DT presenterar sig.
Jag heter Anna men kallas för Lilla Anna. Bor i Karlstad tillsammans med två katter och inom en snar framtid även med min pojkvän. Jag jobbar som ma/no-lärare på en 7-9 skola.
Papperspyssel är min stora hobby och jag gör mest layouter men även lite kort och alter.
Börjar med en layout på mig själv och som jag tycker representerar min scrapstil. Romantiskt och blommigt men ganska så enkelt.
Här har jag använt serien Dill Blossom från SEI, Rosehip och Dill seed heter papprena. Alla blommor, blad, knappar, pearls och band finns i butiken.
Runt fotot har jag rispat med en skalpell för att få en vit ram. Jag har chalkat runt papprena och på blommor och blad. Den lilla rutan under titeln är spraymålad med distressdroppar och perfect pearls. Titeln är utstansad med qk Lucy. Dessutom har jag lagt till lite floss.

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Hejsan Anna Välkommen till Novembers inspirationsmånad. Skall bli skoj och se vad ni kommer att göra båda två :-)
kram
Viktoria

Kristina sa...

Hej hej!Ska bli kul att se vad kul du hittar på...

Madde fyller 40 och lottar ut.....