lördag 31 oktober 2009

Lite sommarkänsla i oktobermörkret

Jag kan bara instämma med Jenny om att det har varit en rolig månad och att man kan inte vara annat än nyfiken på vad nästa månads tjejer kommer att hitta på!


Jag lämnar er med en LO med lite sommarkänsla för visst längtar man lite efter sol, bad och värme så här i höstmörkret?


Jag har använt papper från We R Memorykeepers och det som är så bra med dessa papprena är att de på ena sidan har 4 6*6 rutor med olika mönster och på andra sidan har de ett mönster. Det gör att det går att variera och komsinera papprena hur mycket som helst! Men man måste nästan ha två av varje papper, för man vill helst använda alla de olika mönstrena!
Nu tackar jag för mig och hoppas att ni har det bra i höstmörkret!
/MissMian

3 kommentarer:

Kristina sa...

Så snyggt!Papperet är det; Hoopla-Gala??? rutorna ser små uti shoppen,men stora på din LO!
Om det är dom vet ju jag vad jag ska shoppa nästa beställning!!!
SNYGGT!

MissMian sa...

Hej. Ja det är Hoppla-Gala! Såååå snyggt!

Cornelia sa...

Åh,ja! Jag längtar verkligen (redan) efter sol och värme! Kikar på reserbyråernas sidor mest varje dag... sistaminuten nånstans vore skööööönt!!!

Jättemysig LO!

Madde fyller 40 och lottar ut.....