torsdag 5 juni 2008

Kommentarstävling

Av er som lägger en kommentar här på min blogg i detta inlägg, väljer jag EN vinnare som får....
...ett hemligt paket med ett värde av hela 200:- ....

Vinnaren publiceras på midsommarafton...
Nu gäller det att kommentera...

Jag vill gärna ha en bra motivering varför just DU skall vinna... Bästa motiveringen får priset.. LYCKA TILL!!!!!

ps. Ni som har haft problem att lägga en kommentar bör kunna göra det nu.. Hade glömt att ställa in så att alla även utan blogspot eller andra googlekonton skulle kunna kommentera.. NU har ALLA möjligheten.. Ha det gottigt i värmen..

27 kommentarer:

Sofia sa...

Jag är usel på att "sälja" mig själv men jag kan ju alltid hoppas vinna ett hemligt paket med flytande lim mitt är så gott som slut liksom pengarna;).
Vilken gullig sessa på fotot

Emmy sa...

jag lämnar en kommentar för det hemliga paketet med motivering till att jag behöver komma från min scrappingtorka som har varat mer eller mindre i några månader nu:-( och det kanske jag gör så jag kommer igång igen och då är det ju alltid roligt med ett hemligt paket;-)

mvh cathrine balder, nössemark

Anonym sa...

Tycker det är svårt att säga varför just jag skulle vinna det hemliga paketet,hm...kanske för att jag faktiskt nästan varje dag kollar in i både webbutiken och i bloggen! sen så vill man ju hela tiden ha meeer scrapsaker!

Mvh KatarinaR

Anonym sa...

Tjena!
Jippie jag kan oxå lämna en kommentar;).
Min motivering, vet é katten det, kanske för att jag är jag. ;).

Hoppas att allt är bra.
Jag kanske kan komma på träffen, jag betalar gärna fast jag inte kommer. Ska nämligen på 40+40 års kalas på lördagen.....kanske är lite trött på söndagen ;)
Kramar madde G

Karin sa...

Åh ! Jag önskar att jag vann paketet för att jag hellre sitter inne o scrappar än o är ute i solen ;)! Japp, så mycket älskar jag o scrappa! =)

Kram Karin. =)

Anonym sa...

Jag lämnar en kommentar och tar en lott.. Jag hoppas att jag vinner, för jag skulle behöva lite uppmuntring i brevlådan..

Anonym sa...

Hej hopp!
Jag hoppas att jag vinner det hemliga paketet... för att jag vill bli utmanad. Jag blir så eneklspårig när jag själv ska välja papper och andra scrapprylar... Så ett hemligt paket skulle ju vara underbart. Få saker man kanske aldrig hade vågat köpa själv men som man nu får göra nån fin kreation av.
Om jag skulle vinna kommer jag självklart att skicka in foton av de alster jag gör av materialet.

Ha en underbar sommar!

ps. Tack för att du fixade så jag kan kommentera utan att ha nått konto :)

/Märta Ruus

Anonym sa...

Tjingeling!
Jag vill gärna vinna ett hemligt paket! jag förtjänar det eftersom jag har slitigt och byggt en altan här under våren och nu behöver jag varva ner och hitta inspirationen igen....
Kram
M

Anonym sa...

En pysseltok ifrån landet
Hos Papper&Sånt hon fann det
Att scrappa snart det var dax
Till ett hemligt paket sa hon pax
Tror ni att hon vann det?

Må gott!
/Helene V

Anonym sa...

Jag tycker att jag är värd ett litet pysselpaket, eftersom jag fyller år imorgon.Jag och dottern sitter gärna tillsammans och pysslar, så det går åt lite material.
Ha det gott!

Anonym sa...

Första gången jag lämnar en kommentar, skulle väl kanske vara därför som just lilla jag skulle vinna. Nybörjartur kallas det nog!!
Trevlig web shop förresten!

Susanne EJ

Anonym sa...

Jag tar gärna en lott till det hemliga paketet & hoppäs på tur! Eftersom jag har 7 barn så är scrapping det enda jag ägnar mig åt så fort jag får tid. Dom vill gärna var med så vårt material går åt fort som bara den! Dessutom är det så många att scrappa om, men det är härligt! Fyller år på midsommar det gör jag, så vad vore bättre än ett paket med scrap material, det slår allt! =D

Mvh

Anonym sa...

Jag vill också ta en lott till detta hemliga paket.
Jag ska vinna paketet för att jag har köpstopp länge framöver och är sugen på att testa lite nya saker. Plus att jag är förkyld och hängig första dagen på semestern. Kanske jag kan inspirera någon så att fler shoppar i din butik när jag visar upp vad jag gjort med det smaskiga paketet jag vann.

Trevlig sommar

Anonym sa...

Eftersom vi fick ställa in våran semester resa i sommar skulle det vara kul med lite nytt skoj att pyssla med nu när jag får sitta hemma i lägenheten istället...

Hej & Hå! //Martina

Anonym sa...

Mina barn och kusinbarn TAR mina saker...det var faktiskt JAG som började med scrap. Nu ska plötsligt alla "pyssla" med mig för jag har så fina saker. Och jag har svårt att säga NEJ....Så jag behöver påfyllning=0)

Anonym sa...

Här i bloggen jag nu lämnar en kommentar, i hopp om att för tävlingen vara synbar.
En motivering till varför jag det hemliga paketet ska få, är nu allt som av tävlingen återstå.
Papper och sånt är det bästa jag vet, även om jag egentligen inte är någon estet.
Scrapbooking och handgjorda kort,
hjälper de flesta att inte glömma bort.
Händelser, platser och personer,
resor, kalas och tre generationer.
Ja mycket finns det att berätta om,
sidor i livets album klara allteftersom.
För att dokumentera krävs material,
hur ska man annars kunna skriva minnestal.
Men nu före lön ekar min börs av tomhet,därför är det jag som ska få ett hemligt paket.
Så var nu min tävlingsbiljett komplett och resten är upp till Viktorias beslutanderätt.

Kramisar Malla

Anonym sa...

Klart jag också vill vara med och tävla.

Min motivering till att jag ska vinna är att jag faktiskt behöver lite nytt för att kunna dekorera min nya almanacka. Och då är det ju kul att få något hemligt :-)

Pussen och kramen

/Sussi

Karolina/karehed sa...

Det är ju så klart mitt paket ;) Jag älskar att få överraskningar på posten. Att det är scrapsaker gör ju inte saker sämre. Se det som en inflyttningspresent för vi har äntligen köpt hus! =D

Anonym sa...

Vad svårt att kommentera varför just jag skulle vinna.
Hoppas på ett paket på posten så att den konstnärliga ådran kan börja flöda igen! Har varit lika torr som marken ute!

Anonym sa...

Jag vill så klart vinna för att jag hittat hit! Jag har precis idag kikat in hos Papper & sånt för första gången och vill gärna se vilka spännande saker som kan komma i ett hemligt paket! Det vore fantastiskt roligt att få bli utmanad med saker från en butik som är helt ny från mig och med varor som jag inte använt mig av innan - vilken härlig start på sommaren det vore!
/Pernilla

Jaana sa...

"Jag vill, jag vill, jag vill", sa både minstingen och tonåringen idag....Jag tar till samma knep och hoppas att det räcker för vinstlott !

Cathrin sa...

Vaför skulle jag vinna??? Ja varför inte?Jag hittade ju hit så jag tar chansen,och lite påfyllning med nya pysselgrejjer är ju aldrig fel och jag behöver verkligen lite inspiration i form av ett överraskningspaket.Faktiskt är det så att det är väldans kul att skapa med saker man inte valt själv,lätt att man ligger kvar i samma spår. Tack för mej och hej.Cathrin

Anonym sa...

Jätte svårt att behöva skriva en bra kommentar till varför just jag "förtjänar" att vinna. Alla här inne är nog lika förtjänta av detta paket.
Men om jag måste skriva något så får det bli det att jag skulle ge detta paket till min mamma, tävlar för henne då hon alltid köper en massa scrapsaker (och då menar jag en massa, gick 4000:- för henne nu på mässan som var i Göteborg för några månader sen)

Hon har aldrig tid att scrappa, ingen vidare lust när jobbet tar sån tid och ork ur henne. Vinner hon detta paketet så blir det två vinnare, min mamma som vinner sakerna, och hennes dotter som äntligen får sätta sig ner och scrappa med sin mamma som hon så gärna vill.

Vinner hon/jag så kanske hon äntligen får lite ro i kroppen och kan ta det lugnt ett tag framför nya scrapsaker. För detta behöver hon verkligen.

Kramar!

Marja sa...

Jag lämnar en kommentar med motiveringen att jag skulle bli glad för lite uppmuntran när jag går hemma för min nackskada och fick ett nytt diskbråck för 2 veckor sedan. Man känner sej så ensam när man bara går hemma så ett paket skulle göra mej GLAD. Sen gifte jag mej för en vecka sedan så en bröllopspresent vore fint ;-))

Kram Marja

Anonym sa...

Jag hoppas att jag vinner det hemliga paketet.
Går här och väntar på att min bebis skall komma ut. Är nu 3 dagar över tiden...och det är mitt femte barn på 8 år.
Behöver lite uppiggande i form av hemligt scrap-paket... = )

Kram, Sophia

Anonym sa...

Tjohoo, det är midsommarafton imorgon!! Jag hann!!

Vilken fin header du har här i bloggen! Har tappat bloggen efter att jag fick en ny dator och min RSS-prenumeration försvann. Nu lägger jag in dig igen!

www.veronikap.blogg.se

Anonym sa...

Jag glömde min motivering i förra kommentaren.

Jag borde vinna för att jag fick semester idag och för att jag faktiskt hann vara med i tävlingen och inte hittade hit en dag försent! :-)

www.veronikap.blogg.se

Madde fyller 40 och lottar ut.....