lördag 15 augusti 2009

När rullen är tom...

När rullen är tom på toaletten så kan du göra dig en egen tag/etikettbok av rullarna. Med hjälp av en Bind it all (BIA) och lite annat material så får du en fin bok att ge bort på kalas, ett dop eller kanske ett bröllop och liknande. Har du ingen BIA går det såklart att göra hål och trä band eller liknande istället






Alla papper är från Ki Memories. Kika i butiken så kan du se dem alla.. Detta är "baksidorna" till Dandelions (även framsidan från Dandelions) Grasshopper Sundress
Banden hittar du HÄR
Lycka till..
Om du vill får du gärna maila in en bild på den du gjort :-) Jag lägger gärna in den på bloggen om du tycker det är Ok.
ha en härlig pysselhelg.
ps. Jag verkar ha haft väldigt svårt att stava till spiraler

10 kommentarer:

Kristina sa...

guuuuud vad snyggt!
Här ska samlas toarullar♥

Morfen sa...

Vilken underbart smart idé!!

Maritha sa...

Och folk anklagar MIG för att ha fantasi.. :D Det där var ju verkligen snyggt och "skit"-smart..

Tack för att du delar mig dig!

VeronikaP sa...

Men åh, vilken kul ide!!
Memorera......

Madde sa...

Den vart ju jättfin vickan!! Du kan ju visst det här med dekoration =)

Carola sa...

Vad smart!

Maarit at Violets Corner sa...

Vilken härlig idé!!! Jag har precis funderat över hur jag ska göra ett litet album, nu vet jag :)

Kram
Maarit

~ Sophia ~ sa...

Toppenidé!!!
Precis vad jag behövde av inspiration.
Säger som de övriga...här skall samlas toarullar!!

KRAM! Sophia

Rockajill sa...

Fiffigt! :-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Blev superinspirerad och gjorde genast två toarullealbum! *ler*

http://scrappgalen.blogspot.com/2009/09/toarullealbum-och-babbelibubbel-om.html

Dock blev de inte lika proffsiga som dina - men de var roliga att göra iaf! Undrar bara hur du får dem (rullarna) så platta? Mina är ju lite klumpiga, så jag kunde absolut inte ha mer än fyra på ett album...

Tack för inspirationen!
Kram / Angelica-Dolliver

Madde fyller 40 och lottar ut.....