torsdag 19 november 2009

JULMYSTERIET


Hur många tomtetjejer från Magnolia hittar du i webshoppen. Svara i detta inlägg. OBS: Berätta inte VAR ni hittar dem.. bara antalet :-) Kom ihåg att länka till din blogg så jag vet var jag hittar dig. Tacksam om du sprider ordet om julmysteriet till alla du känner :-)
Vinst drar jag bland alla som svarat rätt på frågan.
En julklapp (värd minst 250:-) kommer till vinnaren innan jul.
Slutdatum 13December.
God Jul
Kram
Viktoria
OBS:Bilder som du skall jaga ligger ute bland andra varor. Den bilden som är på förstasidan, vid nyheter och i butiken där du kan köpa själva stämpeln är inte med i tävlingen. Endast de du kan hitta på andra ställen i butiken, där den inte "borde" vara :-)

12 kommentarer:

Heidi sa...

Hej
Oj är jag först? Jag gissar på 3 ställen.
Får man mer en en chans?
Hoppas att det var rätt.
Mvh Heidi

Anonym sa...

Jag hittade också tre jultjejer!
Hoppas jag tittat ordentligt.
Kul tävling!

Anki T sa...

Jag får väl vara riktigt motvalls för jag hittade 4 stämplar i shoppen.
//Anki

Petraso sa...

hittar också 3 stycken hm hoppas jag sett rätt?

Ica sa...

Jag hittade den på 3 ställen :D

Anonym sa...

Hittade 3.....om man inte räknar med att i Doodlebug papper på sidan två att då kommer hon också fram, men utgår ifrån att den bara ska räknas som 1.......

Mvh. Anita

Anneli sa...

Jag hittar inte heller fler än 3 st (med samma resonemang som "Anita" i tidigare inlägg...).
MVH
/Anneli

Familjen Karlsson sa...

Hej,

Jag hittade tre eller fyra, beroende på om Doodlebug-tjejen ska räknas en eller två gånger.
/Anneli

Madde sa...

Hm, jag har oxå hittat tre stycken !

Veronika sa...

Hej hej! Jag har hittat 3 stämplar i shoppen. :)

Trevlig helg
Veronika

Katarina sa...

Jag såg också tre stycken. Tack för chansen. Jag har länkat candyn på min candypost här:

kamadesign

Anonym sa...

Hej!
Höll på att glömma bort din tävling. Men nu har jag kikat runt i din butik.
Jag hittade 4 julflickor men då räknade jag med att hon dök upp 2 gånger på Doodlebugsidan.
Rolig tävling Viktoria!
mvh KatarinaR

www.katarinaspyssel.blogg.se

Madde fyller 40 och lottar ut.....