onsdag 5 oktober 2011

Utlottning

Vår DT Madde fyller 40 år på tisdag och har fixat denna för utlottning mellan er som kommenterar under detta inlägg fram till tisdag. Ett härligt 6•6 block från Lily Bee design, blocket heter Memorandum och finns snart i shoppen, jag måste fixa o räkna lite först så skall jag uppdatera shoppen så allt är korrekt igen.



Alltså är DU intresserad att vinna detta härliga block med papper?? Skriv en kommentar under detta inlägg, sprid gärna ordet om utlottningen, vore skoj om vi kom upp i 40 kommentarer då det är så många år Madde fyller, ha det gött, kram Viktoria

Posted using BlogPress from my iPhone

33 kommentarer:

Elin Larsson sa...

Klart man vill va mä å gratulera! Hipp hipp hurra i förskott Madde!!!

Martina sa...

Grattis till Madde! =)

KatarinaR sa...

Stort Grattis till Madde!

La Vikinga sa...

Jag vill gärna vara med om utlottningen!!!

Petraso sa...

Grattis Madde!!
jag är gära med i denna utlottning!

Anna sa...

Grattis i förskott!!

Höstkramen Anna

Sindra sa...

Stort Grattis Madde!
Jag önskar dig en toppenfin födelsedag! :)

Elina sa...

Grattis Madde!

onkis sa...

GRATTIS till Madde.
Jag vill gärna vinna detta block.
Har skrivit ett inägg på min blogg om det och länkat hit till er.

Cattiegirl sa...

Hipp Hipp Hurra på Madde's stora da`!
:-)
Kram
//Cattie

Morfen sa...

Grattis på födelsedagen Madde!!
Kram!

Johanna Thelin sa...

Grattis!! Vill gärna vara med i utlottningen!!

Ha det bra!

Anita sa...

Grattis Madde. Hoppas att du får en underbar dag.

Zora sa...

Tänk vad tiden går!
och
nu blir du 40 år!
Grattis Madde!!
Hoppas du får en rolig dag!

Spacegirl sa...

Grattis :-)
Jag är gärna med i utlottningen.
Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/october/11-oktober-blogcandy.html

Spacegirl_@spray.se

Eddan sa...

Grattis till 40-åringen :-)!

Jag är också gärna med och tävlar.

Kram från Anette

Cornelia sa...

"Jag må du leva..." *sjunger det vackraste jag kan och simmar runt på vardagsrumsgolvet*

Ja, jag vet, jag är knäpp! *S*

SUPERMEGAGRATTIS på förti-årsdagen!

Kattiz sa...

Stort grattis till Madde, och hjälper gärna till att komma närmare 40 ;)
Hoppas din födelsedag blir kanon!

Carina sa...

Stort GRATTIS Madde.Hoppas på en bra födelsedag.

Gittans Pysselsida sa...

Grattis på Dagen
// Inga

Ziro sa...

Jag vill gärna vara med på utlottningen! Jag har lagt upp bild och länk i sidan på min blogg.

Ett stort GRATTIS till Madde!

Lotta sa...

Klart man vill vara med på denna utlottning!
Hipp hurra till Madde på hennes dag!

Lotta sa...

Klart man vill vara med på denna utlottning!
Hipp hurra till Madde på hennes dag!

Lotta sa...

Klart man vill vara med på denna utlottning!
Hipp hurra till Madde på hennes dag!

Anonym sa...

Grattis Madde!!!!
jag vill gärna vara med i utlottningen!!!!

((anki_1962@hotmail.com))

Päivi sa...

Stort grattis på födelsedagen!!

Mariemi sa...

Ett jättestort grattis till dig på din födelsedag =) Vad roligt med en utlottning också =)

Annika sa...

Grattis än en gång! Hoppas dagen vart bra.

Tussling sa...

Grattis Madde! Tar gärna en lott.

Tinto sa...

Grattis!! :D
Superfina papper, vill gärna vara med i utlottningen!

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

oj vilka papper Grattis ...och klart man vill vara med...
Agneta

Lindha sa...

Grattis Madde! Jag är gärna med i utlottningen!

Eva sa...

Grattis Madde! Klart man vill vara med på utlottningen. Hoppas du får en trevlig födelsedag! /Eva W

Madde fyller 40 och lottar ut.....