onsdag 29 april 2009

12 fina bidrag..

NU är det äntligen dags för omröstning av skissutmaningen som jag har haft här i bloggen under delar av April. 12st jättefina bidrag har kommit in.. För att ni skall rösta endast med ögat så står det inga namn vid bidragen utan endast en siffra i svart eller vitt (beroende på bakgrundsfärgen på bidraget) Dessutom ligger bidragen i "oordning" (som vi säger i Norrbotten..). Ni klickar i omröstningen som jag lägger upp här intill. Ni kan rösta t.o.m onsdag den 6:e maj. Lägg gärna en länk hit till bloggen på din sida så att många röstar..

1:a pristagaren samt en framlottad deltagare får ett pris hemskickat till sig efter omröstningen.

Dessutom kan DU som röstar eller tittar in här vinna något. Det enda du behöver att göra är att länka till Papper&Sånt/Blogg eller Papper&Sånt/Butik (eller lägg in logon här på vänster sida) på din blogg eller hemsida och sedan lämna en kommentar här så jag vet var jag skall titta :-)
Glöm inte att skriva in erat namn så jag hittar er :-)
DU som inte har blogg eller hemsida kan också vinna men då måste ni ge en bra kommentar om varför just du skall vinna :-)

ps. om du undrar varför siffrorna är olika stora så beror det på storleken på bilderna jag fick skickade, har inte med något annat att göra..

Lycka till med röstandet och lycka till alla ni tjejer som har skickat in bidrag..

Kram
Viktoria

Nr: 8 Är gjord av Susanne Andersson

Nr 6 är gjord av Sofia Eisenschmidt
Nr 12 är gjord av Marja Karlsson
Nr10 är gjord av Maritha Frölid
Nr2 är gjord av Maria Linden
Nr11 är gjord av Kristina Wahlström
Nr7 är gjord av Kristina Svensson
Nr4 är gjord av Katarina Ruus
Nr9 är gjord av Jenni Sundqvist
Nr3 är gjord av Ingrid Blom
Nr 5 är gjord av Hillevi Kristensson
Nr1 är gjord av Helena Steinsson

7 kommentarer:

Pernol sa...

Hejsan! Vilka jättefina bidrag!!! Jag har röstat och länkat till er i min sidebar.
Ha en skön Valborg!
kramis
Pernilla

Maritha sa...

Jag har självklart länkar från min blogg.. :D

BellaMio sa...

Och jag har lagt en länk både i mitt inlägg om tävlingen och på min blogcandy/tävlingsblog!

Superfina bidrag allihop :)

Anki T sa...

Hej jag har röstat på ett av alla fina bidrag, och jag har länkat på min blogg

UlrikaT sa...

Vilka fina bidrag! Nu har jag röstat och länkat till er i min sidebar! :)

Tiggy sa...

Har röstat och länkar till er blogg. :)

Madde sa...

Har nu röstat! vad duktiga ni har varit, jätte fina LO´s
Länk finns=)

Madde fyller 40 och lottar ut.....