onsdag 16 september 2009

Jag fortsätter med sommarlayouter

Fötterna på bordet? Sonen skulle vissa hur man slappar...=o)
Här har jag använt vit CS som bas, två olika dubbelsidiga papper och CS som fotomatta. Genom att vika hörn och rulla kanter lätt får man fram baksidorna också och det blir härligt ruffigt och avspänt. Passar väl till temat =0) En utklippt pil och cirklar från mönsterpappren, brads, utstansade stjärnor av brunt skumgummi som jag målat med gul akrylfärg och duttat på lite glossy accents. Rubriken är egna alfabetstickers och journalingen är utskriven från datorn och jag har klippt ut den till textremsor och satt fast med häftstift.








Materiallista:

Bazzill: CS white
Bazzill: CS Bumblebee
Prima: Dude-Fun Stuff
Ki Memories: Grasshopper
Foam: Light tan
Heidi Swapp: Brads: Sugar sweet

Ha en fortsatt trevlig vecka!

//Anne

6 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag blir så sugen att scrappa lite LO-er när jag ser alla fina som du gör! En bit av det där mönstrade pappret har jag också... det gul/gröna... snyggt!

Fin journaling och... såklart!... vilken cool kille! *S*

Viktoria sa...

Gillar hur du mixat de mönstrade papprena.. Det är därför det är så bra med inspiratörer.. man inspireras verkligen..
Snyggt.

Linda Dekorerar sa...

Hej hej !
Låter trevligt med Bengescrapen har faktiskt varit där en gång,för några år sedan......Tyvärr har jag inte möjlighet att komma denna gången och de andra i FCS kunde inte heller .Vi har svårt att få ihop en träff överhuvudtaget just nu.Men ett STORT TACK för din inbjudan,det värmer.Kanske en annan gång,hör gärna av dig igen om det är något !!!!!
Kram Linda

Gurkiss sa...

Jätte snygg LO, gillar den starkt :)

Kram Gurkiss

Anonym sa...

Tack för alla fina kommentarer. Jag blir så glad!

Ulle sa...

Vilken härlig LO! Härliga färger och jag gillar hur du fått papprena att kännas så "luftiga".

Tack för din gulliga kommentar i min blogg!

Madde fyller 40 och lottar ut.....