söndag 22 november 2009

Julkort med vik...

Detta kort har jag tänkt att visa länge men har glömt bort det. Lärde mig vikningen utav en tjej när jag och Victoria var på en träff i Karlstad.Tack så mycket för visningen Ulrika!

Här har jag använt mig av papper som kommer från shoppen samt de underbara stämplarna från Reprint.

Även "blinget" är från shoppen.


Ni har väl inte missat att det har kommit helt underbara nya julpapper från Magnolia!!! Det har även kommit nya stämplar från Magnolia. Så in och kika!

Ha en bra pysseldag!

It-Madde

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh,så snyggt kort!
Nu ångrar jag förstås att jag inte köpte de här stämplarna på den trevliga scrapträffen igår. Men jag köpte förstås en massa annat fint!
/KatarinaR

Cornelia sa...

Kortet är precis hur fint som helst! HUR ska jag hinna testa alla roliga vikningar som jag ser överallt?!

Madde fyller 40 och lottar ut.....