lördag 31 oktober 2009

Hjärtan från mig!

Nu är det dags för mig att säga hej då och tacka för den underbara månaden här hos Viktoria & tjejerna hos Papper och sånt. Det har varit en rolig tid och jag ser fram emot att se vad November-tjejerna tänker hitta på!


Eftersom förra inlägget gick i julens tecken fast det är ett tag kvar tills julen är här så ville jag visa att man kan skapa söta kort med juliga färger och papper. Här har jag använt KI memories papper "ladybug" och den söta stämpeln Par i hjärter, som det dessutom är rea på just nu - Passa på att fynda!

Apropå fynd måste ni ta en titt på Primas mixpåse med blommor, mycket prisvärt, massor av blandade blommor som jag använt i lager på lager på kortet. Den röda blomman har jag färgat in med stämpeldyna - perfekt om du inte har en blomma i den färg du behöver!


Av alla knappar och några blingstenar jag hade kvar blev det ytterligare ett hjärta, som kortpanel har jag använt Imaginisce's "Pine and peppermint".


Tack för mig och ha en fortsatt kreativ höst och vinter!

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Jättejättesöta kort! Rött är en fin färg, som man kan ha till mycket annat än julkort, och det har du verkligen visat här!

Ha det gott!

Kristina sa...

Åhhh vad jag gillar turkosa hjärtat med knappar!!!

Cattiegirl sa...

Superfint! perfekt sätt att bli av med lite knappar i gömmorna! ;-)

Madde fyller 40 och lottar ut.....