tisdag 11 augusti 2009

Bokmärke

Jag har precis börjat läsa en bok som jag har stora svårigheter att lägga ifrån mig. Jag är världsmästare på att göra små musöron på sidorna så idag tog jag mig äntligen tid att göra ett bokmärke. Vi har ca 25 grader ute just nu, men regnet hänger i luften och sonen är på dagis så jag ska passa på att slänga mig i hammocken och läsa i 30 minuter innan Max ska hem.Naturligtvis kommer mitt nya bokmärke att följa med ut och förhindra framtida sid-öron ;)


Jag har använt:

Ljus- och mörkgrön cardstock
Mönstrat papper från Doodlebug
YouDo blommor
Bling
Skum ark (att stansa ut bokstäverna i)
Band
Floss
Motivet är färglagt med tombows

/Malin

3 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Superläckert! Snyggt färglagt och fint upplägg.
/Gunilla

Cornelia sa...

Hörru, bulldoggsmatten! Du gör så fina saker!!!! God läsning!

Kristina sa...

Gillar bokmärken jag!
Snyggt,snyggt!

Madde fyller 40 och lottar ut.....