onsdag 6 maj 2009

Alla pennor...



Ni vet pennor, det är ju verkligen en trend i vad man bör ha när man ska färglägga..Och jag är väl inte sämre än andra...:-)

Klart man måste prova....Promarker...Nja-dom gillade jag inte alls...jag vill helst ha mer som akvarellpennor...alltså vatten med!

Så när jag hittade Lyra pennorna kändes det Ahhh ♥

För att då ha lite koll på färgkartan så gjorde jag mej ett ringalbum...Stämplade och färglade...

Här är resultatet♥

Till pärmen har jag använt Core´dinations papper som jag sandpapprat runt om...Och när det sedan är varje färg så har jag valt gult till gul penna och blå/grön  till blå/grön penna...osv...

Lyra är skrivet med dekorgummi och så små stickers-som även har siffror då jag skrivit nummret på pennan med ♥

Ha en skön dag!//Kristina

3 kommentarer:

madeleine sa...

Så snyggt! Tycker också att LYRA är roliga!

Maritha sa...

Läckert album det blev..
Själv använder jag akvarellpennorna från Derwent.. Dyra men älskade! :D

Viktoria sa...

Läckert.. :-)

Madde fyller 40 och lottar ut.....