fredag 30 maj 2008

Nytt idag..

Idag kom de supersöta Rachelle Anne Miller stämplarna.. De är bara toppensöta.. I webshoppen kostar det 68:- st.



Igår splittade jag "mina" fancyPants 12x12 clearstampsen så man slipper köpa hela "arket". Det är inte så många av varje sort så det gäller att passa på. Hade 43 sorter igår men idag är det nere i ca 40 sorter..
Några är ganska stora och du kan behöva ett större block.. I webshoppen har jag 6"x6" block.. De är stora men perfekta när du vill ha flera eller stora clearstamps på en gång..

I övrigt har jag tänkt att passa på och göra ett "Husalbum" till min kusin som skaffat sig sitt första hus.. Hon älskar rosa så jag har planerat ett supercoolt album.. Hoppas det blir så bra som jag tänkt mig i allafall.. :-)

Ha det gott
och DU... glöm inte att kika in på hemsidan och kika på Inspirationsteamets fina alster..

Ha en härlig fredag och en härlig helg.. vi hörs säkert snart igen.. Kommentera gärna ..

Kram
Viktoria

1 kommentar:

Lenalandis sa...

Tack för att du hade tid att ta emot mig igår när jag var shopping sugen. Älskar stämplarna jag köpte. Kika in i min blogg så får du se några alster och lite reklam:)

Madde fyller 40 och lottar ut.....