lördag 31 maj 2008

Punchinello


Ja så heter det på sidan jag beställer från men Punchinella går det under här i Sverige..

En jättepoppis grej just nu..

Metallic remsor med massa hål i.. Leftovers från det man gör paljetter av.. Det blir ganska läckert faktiskt när man använder det..


Kom faktiskt på idag att jag har haft en sådan rulle.. i Guld.. tror jag köpte den på IKEA.. det är liksom så man kan slå in presenter med och så.. Tror det är det de använder det mest till i landet over there.. Lätt att göra fina rosetter me.. Jag fattade ju inte då vad man egentligen kunde ha det till så jag tror jag kastade det eller gav bort eller nå´t.. Kan man ju ångra idag :-)

Har tyvärr inget smakprov på hur det blir men ganska läckert faktiskt..


skulle kunna ta hem det men vet inte om det finns nog intresse fortfarande.. Har hittat i 7 olika färger men ej svart tyvärr.. Skulle kunna sälja det för ca 4:- metern..

Vad tror ni .. e ni sugna.. :-)

Kram

Viktoria

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp igen.

Oj va många kommentar jag skriver in nu då när det väl funkar :)

Jag skulle köpa punchinella av dig om du hade det i butiken... bara det inte är rosa :)

ha det gött

/Märtis

Madde fyller 40 och lottar ut.....