torsdag 29 maj 2008

NY blogg

Min förra blogg hade sina begränsningar så jag valde denna istället. Hoppas ni kommer att trivas här med..

Glöm inte utmaningen som går ut i tid den 3 Juni.. Har tyvärr inte fått in så många LO´s än men hoppas på flera.. :-)

Här kommer utmaningen igen.. :-)

Här får du en skiss på en Layout som du får tolka helt fritt.
Uppmaningarna på skissen är bara rekomendationer.
Första pris är 150:- att handla för i webshoppen.
Jag vill att du är färdig 3 juni.. Jag lägger ut alla Layouter jag får in dagen efter och så utser jag en vinnare den 6 juni
Alla Layouter publiceras här på bloggen.
Vill du vara med så maila mig namn, adress och email och skicka din layout till
blogg@papperochsant.se innan midnatt den 3 juni..
Du väljer vilken storlek du vill ha på din LO.. Skissen är gjord i kvadrat men du bestämmer själv om du hellre vill ha Lettersize eller A4..
Välkommen med ditt bidrag.. Sprid gärna utmaningen till andra..
PS. Försök att hålla bilderna relativt små så jag får plats med många i mailkorgen..
KRam
Viktoria



Passa på och häng me.. Nu skall jag finjustera här lite till innan sängen kallar..
Ha det gottigt..
Kram
Viktoria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....