torsdag 29 oktober 2009

Nam nam!

Det är ännu ett par dagar kvar innan det kommer små monster och häxor och knackar på dörren men jag har förberett mig med ett par godispåsar av den här modellen:
Man kan använda en helt vanlig plastpåse, zippåse eller som här en plastpåse som det legat blommor i. Klipp ett papper i passande storlek och stansa eller mönsterklipp kanten, jag använde ett randigt papper och orange cardstock och ritade sedan längs med kanten med svart penna. Sedan fäste jag ihop det hela med dubbelhäftande tejp.

Motivet med katten och pumpan har jag hittat på en blogg med vintagemotiv. Här hittar du den och flera andra! Det finns hur många bloggar som helst som erbjuder fria motiv av alla de sorter. Sök efter Free digital images eller Free images så hittar du säkert det du söker!

Jag har haft en slutspurt i mitt skapande av det fina materialet jag fick av Viktoria och kommer att uppdatera bloggen både imorgon och på lördag (som ju är min sista dag >.<) med både kort och något altrat så titta in då!

/Nenne

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Finfin gottepåse! Ska absolut kika in på dina sista alster... mycket fint har du gjort att vila ögonen på!

Kristina sa...

MUMS!
och jag älskar orange!

Madde sa...

Det är ju nästan så att man vill komma och knacka på din dörr =). Superfint!

Cath. sa...

Men så snygg godispåse!

Madde fyller 40 och lottar ut.....