lördag 10 september 2011

LO - Galen i gungan

Nu dyker jag upp på en lördag istället. Vi har haft krångel med vår fiberkabel och varit utan vår dator alltför länge så därför bloggar jag i dag!

Idag har jag utmanat mig själv att vara minimalistisk. Jag har inte använt mig av några lösa dekorationer alls. Bara ett dubbelsidigt papper, en cardstock, lite turkost till bokstäverna, en swirl stämpel och stickles.

Pappret kommer från MME's och är härligt turkost. Rutigt på ena sidan och prickigt på andra sidan. Stämplade swirlar runt om på CS och duttade med stickles.



Det svåra var att stoppa. Ville väääldigt gärna få dit lite band, spetsar och blommor.

1 kommentar:

Chilipuffen sa...

Var med i veckans tävling , parfym från björn borg
http://chilipuffen.bloggsida.se/chilipuffens-tavlingar/veckans-tavling-bjorn-borg-love-all-hot-pink

Madde fyller 40 och lottar ut.....