tisdag 2 mars 2010

And the winner is...

..Ja igår kom jag ju på rätt sent att det skulle dras lotter. Min vanliga lottdragare Elsa sov sött då så min man fick nämna en siffra mellan 1-30 han valde 27 och det blev Veronica som hade inlägg 27.
Idag fick Elsa dra lotter och hon drog lotterna 1 och 14 vilket blev Dilorf och Ulrica_M

Grattis alla 3 som vann.. Maila mig gärna era adresser så skickar jag era stämplar.. pst.. skall ni till Karlstad så kan ni få dem där.. Men maila gärna ändå :-)
viktoria@papperochsant.se

kramis

5 kommentarer:

Sindra sa...

STORT GRATTIS TILL VINNARNA!!!

Gurkiss Scrappande sa...

STORT GRATTIS till er som vann :)

Kram Gurkiss

Cornelia sa...

Grattis till alla tre vinnarna!

Maritha / Dilorf sa...

Tack! Det är ju JAG som är en av de lyckliga!!

Vi ses ju i Karlstad! :D

Ulrika sa...

Men åååh! Tack! Jösses vad glad jag blir! Kommer skuttande till montern på lördag ... :)

Madde fyller 40 och lottar ut.....