måndag 26 september 2011

Hur går det?

Hur går det för er? Med julkorten alltså!

Sista veckan i september och nu är det dags att börja förbereda sig. Alla fastrar och mostrar, farmödrar och kusiner vill ha ett handgjort kort i lådan före jul. Känner ni pressen nu? *s*

Inte meningen att stressa någon. Jag vill bara visa ett av mina julkort som jag gjort att söta papper och dekos från butiken.



Mina julkort ser ut att bli av den otraditionella varianten i år. Tror ni jag kan skapa i några andra färger än orange och grön när jag får så fina orange/gröna papper från Viktoria? Näääeee, det är svårt. Kanske ska jag utmana mig själv och göra ett kort i grönt och rött.





Har ni inte köpt er en uppsättning av Kaisers ministickersbokstäver så måste ni göra det. Dem är helt underbara att jobba med.

Hoppas ni får en fin vecka med mycket tid för scrap

/Maria/Lilla07an

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....