onsdag 31 augusti 2011

LO - Systrar


Förra veckan skickade Viktoria underbara papper från MME. Att de sen var turkosa var ingen nackdel eftersom det är en av mina favorit färger!
En del av dem var dubbelsidiga i fräscha mönster men ett av dem var flocked och det ligger och ruvar på mitt skrivbord ännu för framtida alster.

Jag vet att jag missat utmaningen men jag lovar att fixa till den med!

Jag valde denna gång att göra en enkel LO där jag ville ta upp fotots färger. Fotot är taget en vacker höstdag för ett par år sedan.

Därför använde jag mig av ett vitt CS som jag sprayade med Distress Ink blandat med vatten i Minimister
Sen rev jag en bit av ett av papperna som innehöll lite rosa. Banden finns i samma serie för perfekt matchning
Jag klippte vimplar i turkost enfärgat, som jag satte bokstavspärlor på. Vid sidan av fotot så stämplade jag med en privat stämpel för att få lite mer liv i LO:n

Fotot sandpapprade jag kanterna på med ett grovt sandpapper
Till texten ovan fotot använde jag Tiny Tiny Alpha.
Blommor och de andra banden finns också i shopen.

Ha en fortsatt fin onsdag!


Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....