söndag 29 maj 2011

Lite full rulle men nu..

är paketen till DT tjejerna äntligen på G åt deras håll.
Så snart börjar bloggen rulla på bättre än någonsin..
Alla tjejer har en egen dag då de "måste" lägga ut något.. Men det kan ändå hända att det trillar in flera inlägg samma dag från de andra damerna me om de har mycket att visa..
Lördagar kommer vara lite av en utmaningens dag.. Kanske inta ALLA lördagar men många av dem :-) Med start på lördag.. Då får DT tjejerna något att bita i inför veckan därpå :-)
Söndagar kommer det info, nyheter, tips o trix och mycket mer.. :-)

Tyvärr har Kristina bestämt sig för att sluta som DT till förmån för sin härliga stick o virkhobby.. Får hon suget åter efter lite scrapping så är Kristina alltid välkommen tillbaka.. Vi håller självklart kontakten..
Det kan jag ju då också berätta.. Kristina var den första jag träffade på inom scrapbookvärlden utanför min närmaste Bengtsforsvärld.. Vi började prata på Telefon efter att Gisela (scrapbook etc) hade tipsat mig om en duktig tjej.. Jag ringde kristina och efter det har vi varit vänner.. måste ju bli typ 10 år i år eller nåt.. Hoppas det blir ca 100 år till som vänner.. :-) Kram och tack för alla inspirerande år du hängt med på Papper & Sånt och som vän till mig.. (men det fortsätter vi ju såklart me)

Jag kommer inte satsa på ngn ny DT utan vi kör på.. Maria, Marja och Madde de 3 M:n tillsammans med ett V :-) ror nog detta iland me :-)

Ha en härlig söndag.. Nu skall här betalas räkningar.. inte kul men måste göras.
kram
Viktoria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....