lördag 9 april 2011

Godiset är serverat..

Nu kommer vi till Dragningen :-)

Vinnare av 1 stämpel är Cornelia 
Vinnare av 2 stämplar är Carina
Vinnare av 3 stämplar är Cattie
Ni som vann stämplar.. GRATTIS :-)
Bara att maila mig era favoriter + adressen så skickar jag dem till er..
Vore skoj om jag fick se dem på ett kort eller annat alster på er blogg.. maila gärna eller lägg ett inlägg här så har vi chansen att se hur det blev :-)

Tack alla ni som var med på BloggCandyn.

ps. GLÖM inte att alla stämplarna just nu är på REA samt fraktfritt i några dagar till :-)

Ha det gott
Kramis Viktoria

3 kommentarer:

Cattiegirl sa...

Oh! Jippi, jippi, jippi! :-))))
Vad glad jag blir - tack snälla!!!
Kram Cattie

Cornelia sa...

Nämen, oooooooooooooooh! Vad glad jag blir!!!!!

Trodde liksom jag var diskvalificerad från start... *ler*

TUSEN TACK!!!

Carina sa...

Vad kul, har haft lite fullt upp ihelgen, roligt.Kramar

Madde fyller 40 och lottar ut.....