fredag 4 mars 2011

I'm so grateful for you!



Detta kort är gjort med dom alldeles UNDERBARA papprena från Pion design. Jag har fäst min stämplade fjäril med en pärl-pistill som finns i shoppen efter Karlstad mässan. (helt suverän för detta då man bara trär ner stjälken på baksidan och tejpar fast). Jag har även dekorerat med det urgulliga låset från metal charms serien. En liten detalj, men som gör så mycket för att förhöja kortet.
Med detta tackar jag för mig som Gäst DT under februari. Det har varit jätte roligt och alla söta kommentarer jag fått värmer!
Ha en skön vår, många kramar Karin

4 kommentarer:

smuulan sa...

Underbart vackert kort! Jah håller med om att små detaljer ibland gör "hela koret".

Zora sa...

Vilket härligt stilrent kort, som passar till mycket. Håller med dig att Pion papppren är underbara:O)
Det får bli nästa investering.

Elin Larsson sa...

Underbart kort! Många fina detaljer men ändå ett stilrent kort. Gillar den lilla bården som sticker ut något i nederkanten av kortet också :)

Michelle sa...

Gorgeous card!! Love everything about it... The gauze lace is such a great addition!

Madde fyller 40 och lottar ut.....