söndag 22 maj 2011

Beställt idag..





Stämplar från Prima ovan.. kan se ut som cutouts eller nåt men det e stämplar.. :-) visst e de goa :-)



Dessa är bara några av de prylarna jag beställde idag.. Många många 6x6 block med härliga mönstrade papper, Clearstamps och omonterade gummistämplar från Stampingbella och Prima.. Borde komma inom ca 2 veckor.. Väntar in lite saker som är Out of Stock först bara.. hoppas jag att de gör iallafall som jag bad om.. Men man vet aldrig.. Nåja.. Så snart jag fått bekräftat vad som kommer så lägger jag upp i webshoppen och det är ok för er att förbeställa :-)
Kramis
Viktoria

4 kommentarer:

Gurkiss sa...

Oooh vad en massa fiiiiint :)

Kram Gurkiss

Lilla07an sa...

Ooooooh. Favvosar riktigt EP och MME. Kan inte bli bättre. Och jag hoppas fler än jag har upptäckt att man kan göra många fina LOs med paperpads också :) Inte bara för kortmakarna *s*.
Fågelstämplarna såg sååå söta ut!

/M

Marja sa...

Häääääärliga papper och stämplar!!

KatarinaR sa...

Wow så mycket läckert!

Madde fyller 40 och lottar ut.....