lördag 20 november 2010

Lite julkort och tändsticksaskar

Ett litet julkort som jag gjort idag. Granen i bakgrunden är från Papper & Sånts nya juliga/vintriga stämplar.
Stämpeln i förgrunden är Badanka design som jag hade i butiken för många år sedan, (Kortmakaren)

Tändsticksask, Papper finns i Julkategorin. Den lilla älvan är från P&S kollektionen av stämplar. Lite bling här och där. Snön är gjord av pearlmaker.

Papper från WeRMemorymakers, ljusstämpeln är från P& S juliga/vintriga kollektion (stämplar).
Idag har jag pysslat och imorgon kommer det några tjejer hit och pysslar vidare.. Undrar bara hur de också skall rymmas vid bordet... har visst tagit över hela vardagsrumsbordet (med plats för 8-10pers).
:-)
Ha det gott
Kram
Viktoria

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Så otroligt fina julkort och askar! Verkligen inspirerande!

Kristina sa...

Vad härligt med pyssel...jag tror jag sitter här hos mej så pysslar jag med:-) Ha det gott!

Madde fyller 40 och lottar ut.....