torsdag 18 november 2010

Bättre sent än aldrig...

Känns som om den här texten passar bra från mej just nu, det var (alldeles för) länge sen jag bloggade här. Men här kommer iallafall ett kort!

Pappret är ur en bunt med 15x15-bitar som jag fick av Viktoria, så jag vet inte vad det är för ett. Men att det finns i butiken är jag helt säker på! EDIT: Pinwheel från WeRMemorykeepers

Papperssnören, blommor och knappar hittar du också där!


Blomman har jag stämplat en extra gång, färglagt, klippt ut och monterat ovanpå den första i stämpeln, för lite extra djup i bilden.

3D-lack på näbben och fötterna.


Och tjockt med vitt glitterstickles på blommorna. Även det hittar du i butiken, förstås!
Ha det vinterhärligt!
//Cornelia

1 kommentar:

Ina sa...

KANONGULLIGT kort ju, tänk vad de små detaljerna kan göra mycket, kul.

Kram
Carina

Madde fyller 40 och lottar ut.....