måndag 1 mars 2010

Ja just f.n

glömde ju att jag skulle dra vinnaren av en stämpel idag.. Men nu sover ju min lilla lottdragerska.. är alltid min lilla Elsa som väljer vem som vinner.. Jag gör lotter och hon drar :-)
Får göra det imorgon eftermiddag när jag kommer hem.
Skall sätta i stämpel i kuvert så är det bara att skriva adress och skicka så den åker tidigast onsdag .. Hoppas det är oki för alla medverkande.. :-)
Kramis
V

EDIT: Min man kan ju faktiskt dra en lott så han har sagt en siffra mellan 1 & 30 och siffran han valde var 27.. inlägg nr 27 dvs Veronica vann stämpeln..
Eftersom det normalt är Elsa som drar och hon oftast brukar dra minst 3 lotter...så kommer hon få dra 2 till som vinner en stämpel imorgon eftermiddag. :-) Så än har ni möjligheten.. Hon får dra av de 30 inläggen som kommit in tills idag :-)

1 kommentar:

Sindra sa...

Visst är det okej...Lilla Lottragerskan måste ju få dra lotten där här gången också!
God Natt och sov gott.
Återkommer i morgon ;)

Madde fyller 40 och lottar ut.....