lördag 13 november 2010

The BLOGCANDY winners are..

Pysselmalin
Petraso
Ukka
Anilisblog (Anita)
rosa-kreattiva

Just send me your adresses to viktoria@papperochsant.se and I will send U your stamp :-)
Skicka mig er adress till min mail som ovan så får ni er stämpel hemskickad :-)

Tack alla övriga för er medverkan. Thank you for your participation in the blogcandy.
Kika till vänster så ser ni att jag har ett erbjudande i butiken på en GRATIS stämpel från våra kollektioner.

If you do something with your stamps that will be in your blog, please send me a note and I will come and visit.
Om du tillverkar något med stämplarna och visar i din blogg får du gärna skriva en kommentar så kommer jag förbi och kikar :-)

/Viktoria

3 kommentarer:

Ukka sa...

Did I really win!!! WOW!! What a surprise! THANK YOU!!!Thank you for the great giveaway!! Congrats to everyone!

Anita/AniLi sa...

Nej men, jag vann ju! Åh så roligt!
Tusen TACK!
Grattis alla ni andra som också vann!

Rosa Forino sa...

Thank you for the great giveaway!! sorry for my english
........
ippi ippi urra!!! ancora non mi sembra vero!!! sono io una delle vincitrici, ancora non mi sembra vero...corro a scriverti mail

Madde fyller 40 och lottar ut.....