söndag 3 maj 2009

Ett sista inlägg från mig..

Jag vill tacka Victoria för äran att bli utsedd till Frk April. Det har varit en utmaning. Och utmaningar tycker jag om..

Här är en sista layout från mig. Jag hade jättesvårt för att sätta en rubrik eller en journaling på denna och bestämde mig tillslut för att inte ha någon. Bara en liten angivelse om plats och datum.
Det är min äldsta dotter som klättrade upp på en STOR sten med en jättebukett vitsippor i handen. Bakom fotot har jag lagt en fotomatta av samma CS som bakgrunden och ett lager med tyll, som jag har snörpt ihop i den stora blomman på sidan. Den strålar ut på andra sidan av blomman. Det randiga pappret är klippt i det tryckta mönstret.

Jag hoppas att jag har kunnat inspirera er något under April månad. Tack för mig! Vi ses igen!
Maritha / Dilorf

3 kommentarer:

BellaMio sa...

Åh, det klart att du har inspirerat!! Det har varit en fröjd att kika in här och titta på dina fina alster!!!

Kram till dig!

madeleine. sa...

Härlig lo! Hoppas jag kan inspirera dig till att skriva ett litet ord eller två!

Marja sa...

Vacker LO Gillar färgerna och ibland behövs inga ord Bilden talar
=)

Madde fyller 40 och lottar ut.....