torsdag 6 november 2008

Julgodis

Lite tips inför julen.
Jag köpte mig några tomma anteckningsböcker som jag har dekorerat.

Ta ett valfritt papper som ni dekorerar fram och baksida med.
Klistra på lite text, chalka kanterna och så är du klar.
Enklare kan det inte bli.

Jag har sedan skrivit upp några av mina favvorecept på datorn och skrivit ut.
Man kan gärna skriva för hand också men då jag skulle göra 2 så blev det lättare såhär.
Man kan ju gärna dekorera lite på insidan också.



Tips på snygga papper på P&S webshop är: Christmas Dreamy , Christmas Festivity , Christmas Holly , Christmas Ivy , French Hen , Prancer och alla övriga julpapper.. Om du vill göra en julgodisbok alltså :-) Annars finns det mängder med andra fina papper också.
Massor med fina stickers hittar du här.

Du kan naturligtvis göra böcker med andra inriktningar också. Kul att ge bort och uppskattas av dem som har ALLT.. :-)
Ha det gott
Kram
Viktoria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....