söndag 2 november 2008

Fram med limpistolen!



I advent och jultider är granar poppis...och här har jag gjort 3 olika...en med hjälp av symaskinen och lite knappar,fyllningen är vanlig kuddvadd.Där har jag även lackat med matt clearlack för att få liten yta. Stjärnan är omgiven av grönt tyll.
Dom 2 andra granarna är gjorda med en con som bas och sedan remsor ca 2x7-15 cm långa (kortare remsor mot toppen av granen.)
Och lite olika mönstrade papper har jag använt...som Ki och Ki och scrapworks och Prima...för att nämna några samt även enfärgat papper jag valde mörkblå.
(Totalt har jag använt ca 3-4 mönstrade och 1-2 enfärgade)
För att lägga till det lilla extra gjorde jag den ena granen med belysning...vanlig innomhus 20 lampor.
Tycker det blev dööö läckert!!!♥
På alla "grenar" är det glitterlim, dels stardust, crystal, lime green och blå.
Hela granen är fastlimmad med limpistolen♥
Så fram med limpistolen!!!
För självklart är jag nyfiken på att se era granar...lämna gärna  länk bland komentarerna!
//Kristina ♥

3 kommentarer:

Viktoria sa...

Det blev verkligen toppenbra Kristina.
Kram
V

Madde sa...

Häftiga granar!

Johanna sa...

Åh, vilka fina granar ... En sån vill jag ha.

Madde fyller 40 och lottar ut.....