onsdag 4 juni 2008

Utmaningen klar...

tyvärr kom det ju inte in så många bidra denna gången.. Men de jag fick tackar jag ju jättemycket för.. Kanske som Karin sa.. -Det kan bero på vädret :-)
Hur som haver finns här en 1:a -3:e pristagare.. Det är som vanligt Elsa min dotter som drar lotterna.. :-) Hon känns liksom som ett säkert kort..
Så här drog hon ..

1:a pris och 150:- att handla för i webshoppen är ....
Karin alias Essmo












på en 2:e plats och 75:- att handla för i webshoppen kom...

Märta Ruus















På en hedrande 3:e plats kom

Katarina Ruus hon får 50:- att använda i webshoppen..

Grattis till er alla 3... Säg bara till när ni beställer att ni vill använda er av er vinst..
Ha en härlig dag och en underbar sommar..
Jag kör vidare med utmaningar snart igen..
kramis
Viktoria
OBS:. Blev ngt konstigt som vägrar ändra sig så därför ligger texten lite huller om buller runt bilderna.. Nåja.. Hoppas att det e ok.. :-)

2 kommentarer:

Karin sa...

MEN va roligt!! TACK snälla, va glad jag blir! Skall kolla in i butiken ikväll! =)
KRAAM!!!

Anonym sa...

Hej hopp!

Tack för vinsten! :) Tycker om utmaningar och hoppas på fler.
Kul att få nya idéer och infallsvinklar.

Ha en underbar sommar

/Märta "Märtis" Ruus

Madde fyller 40 och lottar ut.....