söndag 29 juni 2008

Shoppade lite.. i fredags


ja även om man har en egen butik så är det kul att kika i andras..

Behövde fylla på med lite PRO markers i mitt lilla förråd på snart 30 olika färger..

Åkte till Stens Glasmästeri i Bäckefors.. han säljer dem för bara 25:-st.. och de med 3 spetsar för 49:- det är bra priser de... Jag köpte mig 4 st nya och så fick jag en som hade fel på korken.. Tyvärr hade den torkat lite men det håller jag på och rättar till.. :-)

Köpte även en "rivar"linjal för bara 50:- De brukar vara myyyyycket dyrare på andra ställen..
Dessutom har han en del annat skojjigt..
Den 12 JULI åker jag på semester i ca 2 veckor.. Är du sugen på shopping från webshoppen bör det ske innan den 9:e för garanterad leverans innan jag åker.. Sedan kommer vi tillbaka i slutet på Juli. Det går såklart att beställa hela tiden men jag kan inte skicka förrän jag är tillbaka igen..
Jag hoppas på lite varor innan jag åker.. de kommer ut på sidan så fort som möjligt..
ni som bor i KALIX/LULEÅ med omnejd får gärna beställa så tar jag med det när jag åker hem till KALIX. Tar med lite saker så man kommer att kunna shoppa där någon dag eller så.. Har pratat med Blommig och hon skulle se vad hon kunde göra för att fixa en shoppingrunda..
Nu måste jag ta bort Snuttis från lite saker hon inte får leka med..
ha det gott
Kram

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....