måndag 30 juni 2008

Erbjudande

ERBJUDANDE
30 Juni -9 Juli
20% på alla Rachelle Anne Miller clearstamps
20% på alla Cuttlekids 4x dies
30% på alla Cuttlekids 2stegs dies
+ Fraktfritt för dig som beställer för mer än 200:- under den perioden.
Välkommen..
(fraktfritt gäller naturligtvis alla varor.. kriteriet är att totalsumma innan frakt är minst 200:- Klicka på HÄMTAS om du vet att du kommer över 200:-)

--------------------------------------------------------------------------------
Papper & Sånt åker på semester 12 juli - ca 31Juli
Under den tiden kan ni beställa och jag skall försöka svara men tyvärr kan jag inte skicka förrän jag kommer tillbaka..
Beställ före 9 juli om du vill ha ditt paket innan jag åker på semester..

Bor du i Kalix/Luleå med omnejd?? Jag kommer att ha en shoppingdag där under den tiden jag är på semester.. Maila om du är sugen..
Mvh Viktoria
Ha det gott & Välkommen..

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....