måndag 7 november 2011

En julpåse

Hej!

Första dagen på en ny vecka. Är det inte helt underbart? Här i Hälsingland har vi det varmt och skönt och vintern känns långt borta. Trots detta försöker jag hålla upp julstämningn och förberedelserna är i full gång.

Idag tänkte jag visa er en papperspåse jag dekorerat inför julen.




Blommarn har jag gjort själv med hjälp av en tim holz-die och kaffefilter som jag färgat in med en distress ink pad. Jag blandade i lite perfect pearls för att få den lite glimrande. Tyvärr syns det inte på bilden.

Pappret är från Lily Bees julserie som ni bara måste ha! Jag lade på lite vit gesso för att matta ner mönstret lite och mistade en stjärna i rött bakom den gröna stjärnan. En av mina scrapvänner, Mija har lärt mig hur man gör dessa söta tredimensionella stjärnor. Busenkelt och så effektfullt.

/Maria/Lilla07an

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....