måndag 15 augusti 2011

Funderat klart

Hösten är snart här. Eller har den redan kommit kanske? Nog känner man redan den kyliga höstluften smyga in. Temperaturen på nätterna smyger neråt. Här hade vi 4 grader en natt :(

Jag gillar hösten. Tillbaka till allvaret med skola, jobb och rutiner. För min del innebär den här hösten ett stort jobb med att jobba tillbaka min kropp efter 3 täta graviditeter och ett alldeles galet matintag.

Som titeln lyder, jag har funderat klart nu :)


På den här har jag använt mig av EPs Springtime, några pappersblommor, minirosor och Foil art.

På en del av stjärnan har jag använt foil art. Det var precis hur roligt som helst. Garanterat något jag kommer fortsätta använda. Har du inte testat foil art så måste du göra det!!!



Jag hade några schabloner på swirls som jag använde lite här och där. Det blev inga perfekta swirls, men dem är mina första också :)

Ha en fin måndag allihop!
/Maria/Lilla07an

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....