tisdag 21 juni 2011

Två glada pensionärer

Har gjort kort till två tjejer på jobbet som skall gå i pension, har använt mig av vit cardstock som stomme, korten är 4"x4" stora och mönstrade pappret snäppet mindre, har stämplat med 3 stämplar, först stämplade jag " njut av livet" & " fånga dagen" på ett gammalt kvitto som jag använde när jag maskade, när jag stämplat dem och maskat stämplade jag med Jack n' Jill stämpeln ( texten) i bakgrunden, och sist "Fairy Flora" sist över texten men i avvikande färg ( utan maskning). Mellan varje lager använde jag Perfekt Pearls på trycken för lite extra effekt. Sist men inte minst chalkade jag kanter o limmade dit en ros. Det färgade pappret är fastsatt med 3D kuddar.
Ikväll skall vi fira tjejerna på en fest de själva har bjudit in oss på, skall bli skoj.

Ha en underbar dag... Här kommer korten ..






Kram Viktoria
- Posted using BlogPress from my iPhone

Madde fyller 40 och lottar ut.....