måndag 20 juni 2011

På väg till stranden

Måndag och en ny vecka är här igen. Sommaren är i full gång, vilket hos mig betyder regn och sol om vartannat. Fast solen kommer tillbaka, det vet vi ju :) Det gäller att ta till vara på dem regniga dagarna och scrappa massor *s*.

Jag har gjort en LO om promenaden till stranden. Vi har inte mer än några minuters promenad till stranden vilket uppskattas väldigt mycket av både barn och vuxna.


Nu ska jag börja med att ursäkta den dåliga avfotningen. I reality är den inte sned.
Jag har använt mig av både bak och framsida av Making Memories Pink Brocade Flutter samt det rosa pappret från Ki Memories Sundress.

På dem utstansade fjärilarna har jag lagt lite stickles och ett par halvpärlor. Den större blomman fick sig också en omgång stickles. I vissa av knapparna knöt jag vit floss ur eget lager. Men ni har väl inte missat att det finns flera olika papperssnören i butiken?

Allt material utom floss, fjärilspunch och alfabetet (qk Studio classic) hittar ni i butiken.

Ha en fortsatt härlig måndag allihop. Nu börjar nedräkningen mot midsommar.
Kramar /Lilla07an/Maria

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....