fredag 20 augusti 2010

Med hjärtan..!


Härliga papperet "Be mine" som du hittar här ,är grunden till min sida om detaljer...Till det använde jag en ljus bazzil...som jag dels stansade en kant ur men även färgade kanterna på och rullade till oregelbundna rullar. Och så en remsa lila papper...som jag inte hittar ...det kommer från shoppen (ser någon det, säg gärna vart det ligger så uppdaterar jag med plats♥)

Nackdelen när man fotograferar när det är sol ute är att färgerna blir superbleka!

Men jag hoppas ni ser någorlunda .

Och om man tittar lite närmare ser man dels rullarna med lila kantfärg och sedan ett hjärta ovanpå fastsatt med 3-d kuddar ♥

Till det har jag användt dom farliga bokstäverna...♥
stickers som är så härliga att man vill ha dom på
alla sidor och kort:-)) Men det gör väl inget!!!!?

Fredag och ledig...Det betyder...lite pyssel för mej ♥

Njut av dagen!!! -Kristina



1 kommentar:

designofluna sa...

Härligt med lediga dagar när man kan ta sig tid att pyssla. Tänkte passa på att meddela att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
Kram Malin

Madde fyller 40 och lottar ut.....