fredag 2 juli 2010

Till min son med flickvän...


Äldste sonen och hans flickvän har avslutat sina utbildningar, skaffat jobb respektive lärlingsplats OCH flyttat ihop i en (för dem) ny, stor lägenhet. Det är väl något att gratulera till?! Det tycker jag, så jag gjorde ett kort till dem. Ett presentkort på IKEA ligger inuti... *ler*

Material:

Cardstock

Det fantastiska kortmakarpappret från We R Memory Keepers, Tiffany´s. Både bakgrundspappret och textremsan med "all you need is love..." är från det pappret, och passar perfekt eftersom båda ungdomarna musicerar på hög nivå



Brads (hjärtbradsen är dock mina egna)

Foam (igen! *S*)


Stämpelmotivet är från Rachelle Anne Miller. URsöta grodor!!!

Lite notpapper ur mitt eget "lilla" förråd. Notera de små rullarna... dem gillar jag skarpt.

Ha det gott!

//Cornelia

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Hel cool idé att kombinera namnen sådär!

Dessutom är kortet jättesnyggt.

Charlotta / La Vikinga

Madde fyller 40 och lottar ut.....