fredag 2 juli 2010

Grattis!

Ett födelsedagskort till en tjej som fyller 16. Och vad passar bättre än ett motiv med en telefonpratare?! *S*


Här har jag använt:


Cardstock
Mönstrat papper från Doodlebug; Plum Blossoms, Plum Passion och High Tide.
Öljetter
Glitterlim

Knappar, som man med fördel sätter fast med Glue Dots
Blommor (just de här är ur mina egna gömmor, men du hittar massor med andra fina blomster i butiken!)
Foam-bokstäver har jag snöat in på just nu... det här är QK Sunshine utstansat i läcker foam


Jag kommer att blogga lite oregelbundet framöver. Ibland är jag hemma (= pysslar som en tok) och ibland är jag borta (= stiltje på skaparfronten) men så får det väl lov att vara på sommaren!


Hoppas att ni alla har härliga dagar i solen!


//Cornelia

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....