fredag 30 april 2010

Album Inspiration!



Album Inspiration! Det är underbart!!! Nyss tänkte jag hmmm det här med scrapp....Och så ser man Cornelias underbara album-kika lite längre ner- Och WOW!!!

Här kommer så mitt album i en låda. En låda som stått tom och halvtråkig i min bokhylla, med väntan på att den skulle bli "något"

Tack Cornelia! 

Och vad är det då jag gjort...JO, ett album dit jag vill resa...alltså platser jag ser på nätet,i kataloger,eller bloggar dit andra rest....men inte jag...än....:-)
Måste ju själv tycka det är en smart ide...OM man skulle hitta sej en vinstlott så är det ju bara att ta med sej detta album till resebolaget!!!!

                                                                               ♥


                                                                                     


Mitt första dubbelblad handlar om "Jurmala" i Lettland...

Och så har jag påbörjat ett till ( som inte är klart) och det är "Barcelona" i Spanien

Och hur gjorde jag då...Jo, ett bazzilpapper som jag har vikt på mitten samt beskurit lite på höjden för att passa min låda. Och så valt bilder  mest från kataloger men man kan ju välja blandat.Kartan hittade jag på Jurmalas hemsida.

När det gäller papper har jag blandat ganska friskt!Tycker det är kul när man inte bara håller sej till ett märke.

Umbrella

Lovesong

Smitten lace

Bubblegum

Ni ser ju själva med dom underbara namnen blir det ju bara såååå underbart!

Sedan stickers och  brads allt hittar du i shoppen!

Ha nu en underbar valborg! //Kristina som firar 28 år med sin man just idag...♥

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Underbart ett ltet ord när det gäller denna boken. så härlig och underbar. Hoppas du och Uffe fick en härlig dag igår :-)
Kramis

Cornelia sa...

Vad roligt, Kristina, att du är på G!
Önskar att jag kunde tänka som du... att hit ska jag resa sedan nångång... just nu är jag bara ledsen för att jag INTE är på resande fot!

Superfint album, på alla sätt o vis!

Madde fyller 40 och lottar ut.....