onsdag 27 januari 2010

Mässa 6-7 mars

i Karlstad.. Det närmar sig och jag planerar dagligen i huvudet hur det skall vara i just vår monter.
Nya varor är beställda och "gamla" varor skall om någon vecka räknas, prismärkas och packas ner i lådorna.
Många frågor att fundera på, första gången jag skall lämna min dotter för 2 nätter.. hur skall bara det gå.. Förmodligen hinner jag inte fundera så mycket på det när jag väl är i Karlstad men innan hinner man ju fundera massor.

I vår monter kommer det finnas 3 st tjejer som arbetar:
Vi har Madde som är Inspiratör här på bloggen och en god vän till mig.. vi träffades faktiskt genom MaddeMade (som ritat stämplarna som förhoppningsvis hinner komma me) och genom scrapbooking.
Sedan är det Caroline som är en annan god vän som även arbetade i min "vanliga" butik när det begav sig.
Sedan har vi mig själv, Viktoria som förmodligen är det som ser mest förvirrad ut i montern :-)

Kommer DU till mässan?? Skriv gärna ett inlägg om du skall det.. :-)

Skall bli såååååååååååååååå skoj.
Kram
Viktoria
som utlovar massor med färg, prickar och härligt glatt humör :-)

Inga kommentarer:

Madde fyller 40 och lottar ut.....