torsdag 31 december 2009

Tack

Nyårsafton och sista december idag!! Vart har denna månad tagit vägen? Datumet betyder att min tid som Gästinspiratör hos Papper och Sånt är slut. Jag vill tacka Viktoria för denna tid och det förtroendet hon gett mig att få tillhöra hennes team ett tag.

Idag vill jag visa två kort och det första är ett kort med stämpel och lite annorlunda vikning.
Jag har blivit helt såld på att göra lite andra kort än bara "vanliga" 15x15 kort.


Materialet jag använtär...
Papper: CS Bazzill, WeRMemorykeepers-HooplaMerry, Cloud9-PearChampangSorbet
Knappar: SEI-ChicadeeButtons
Journaling: TimHoltz - tickets
Titel: AmericanKraft-Thickers Rockabye
Blommor: Rosor i gult
Stämpel: Flicka med blommor som jag färglagt med distress ink
Tyll i lime och gröna band

Nästa kort är i alla fall ett "vanligt" kort i 15x15 utan stämpel.

Materialet jag använt kommer från Papper och Sånt och är..
Papper: CS Bazzill, Clhlpoud9-PearChampangSorbet, WeRMemorykeepers-HooplaMerry
Bling: Kaiser
Titel: American Craft-Thickers sprinkles, MakingMemories-TinyAlphas MixedLedger
Blommor: Rosor i brunt och vitt
Band och spets

Önkar Er alla Ett Gott Slut, en härlig Nyårsafton och Ett Gott Nytt År.

//Ejja






1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina kort du gjort!
KatarinaR
www.katarinaspyssel.blogg.se

Madde fyller 40 och lottar ut.....