torsdag 31 december 2009

Spillbitar

Idag är det nyår och det innebär ju bland annat en hel del "sista" av mycket. Det är också sista dagen på min gästdesignmånad (phew, vilket ord) och jag passar på att visa min sista layout. Den är gjord med spillbitar och sådant som fanns kvar av mitt paket, jag gillar lapptäckstekniken (!) och tycker att det är ett läckert sätt att få många olika papper att se snyggt ut utan att det blir för rörigt.


Allt material (utom rubriken) kommer från Papper & Sånt.

Jag vill tacka Viktoria för att jag fått chansen att gästdesigna en månad, det har varit jätteroligt och väldigt utmanande.

Och, såklart: Gott Nytt År på er alla!

//Josefin

2 kommentarer:

Eivor/Ejja sa...

Den här LOen gillar jag, tar med mig idén med spillbitar. Gillar ditt upplägg och rutmönstret!
Snyggt!
Visst är det synd att månaden är slut..??

/Ejja

Cornelia sa...

Superfin LO!!!

Madde fyller 40 och lottar ut.....