onsdag 16 december 2009

Robin Hood

Idag visar jag en layout som är mycket mycket rosa. Det var ganska mycket rosa papper i paketet från Viktoria och eftersom jag har en femåring som är väldigt rosa av sig just nu så passar det ganska bra. Fotot på henne är sedan i somras och jag har länge velat scrappa det och nu kom tillfället. Jag har valt rubriken lite med tanke på vad hon gör, men också för att bryta av allt det rosa och flickiga med ett namn som iallafall jag förknippar med ganska mycket styrka och mod.



Jag har använt blomman, materialet till rubriken och journalingrutan från mitt eget lager, annars kommer allt från Papper & Sånt.

//Josefin

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Ja, den var roooosa! Jag tycker att just rosa är en så svår färg, men du har lyckats jättebra!

Eivor/Ejja sa...

Gillar verkligen dina alster! Mycket rosa skadar aldrig*ler*

/Ejja

Kristina sa...

Kort och gott: Underbar ♥

Madde fyller 40 och lottar ut.....