måndag 14 december 2009

Julmysteriets vinnare är..

..ta da dam tam tam taaa..
Anneli / Familjen Karlsson

Eftersom det blev lite tvetydigt om man skulle räkna Doodlebug tjejen 1 eller 2 gånger så drog jag vinsten bland er alla.
Min tanke var dock 3 men jag tänkte inte på att jag hade 2 sidor på Doodlebug.
Nåja. Nu blev det ju lika för alla eftersom jag drog en lott bland alla inlämnade.

Anneli vore toppen om du mailar din adress så skall du få julklapp lagom till julafton :-)
blogg@papperochsant.se :-)
Grattis

God Jul till er alla..
Ps. Finns just nu massor med fler saker under Rensningskategorin i Webshoppen. www.papperochsant.se Massor med fina papper bland annat.
Kram
Viktoria

1 kommentar:

Familjen Karlsson sa...

Hej,

mailet studsar. Stämmer mailadressen?

Anneli

Madde fyller 40 och lottar ut.....