onsdag 21 oktober 2009

Höst inspiration!


Jag har en blomma på mitt köksbord...
Den gav mej inspiration till en ny höstkrans i hallen...


Som bas har jag en vanlig halmkrans..Kastanjer som det finns så gott om i år samt även alkottar
Till det har jag vita knappar, gul-orange zigzag band och vit spets!
Pappers rosorna har jag använt mestadels WeR papper.
VIKTIGT att papperet är styvt och är dubbelsidigt!
Och då är WeR PERFEKT!!!!! Dessutom är det ju så snygga papper
avslutningen görs med lite glitterlim...
(som inte alls syns på bilden, men det är där...jag lovar! )



Spets hittar du här.
zigzag band här.
knappar finns här.
WeR papper här.

Funderar på att göra en i julpapper...titta på dom här papperna: 1 2 3 4

Måste ju bli underbart ♥

Ha det gott!

//Kristina

2 kommentarer:

Madde sa...

omÅh, vad fin! Vilket "pillegöra"! =)

Cornelia sa...

Jättefin! ATT jag inte plockade med mej några kilo kastanjer, när jag besökte Skåne förra veckan! Det fanns enorma mängder. Här i Norrland är de ganska sällsynta, kastanjerna... tyvärr.

Madde fyller 40 och lottar ut.....