söndag 21 juni 2009

Bröllopskort och information :-)

Härom veckan fick jag ett uppdrag av en kvinna jag känner.. Hon ville ha ett bröllopskort till sin dotters bröllop. Det fick inte vara för "pluttinuttigt" men ändå skulle det ju kännas som ett bröllopskort.
De gillar naturen och så skulle det vara en bild på dem på själva kortet.
Så här blev det. Mönstrat papper: Sugar plum-Chocolate decadence , Vellumet är privat som jag köpt för många år sedan. Blommorna kommer från : Pink/babypink rosor och
Mixpåse Prima dessutom några Rosblad 25mm stjälkarna har jag "krullat" för lite mer effekt.
Mitt i vissa blommor har jag satt Bling-Orange
Runt kanterna på kortet är det chalkat med en brun stämpeldyna. Lite punchinella har också fått plats på sidan om kortet.
Lite dekoration med Metallic mix blev det också..

Hoppas att ni haft en bra midsommar och att ni känner att det sprätter i pysselfingrarna.
Går du in och beställer i webshoppen innan kl: 00.00 inatt så får du fraktfritt på ordrar över 350:- Väntar du och längtar du tills lönen kommer så har du 7 dagar på dig att betala så du kan beställa och betala när lönen har kommit :-)
Imorgon lägger jag in mer papper och lite annat.. Vill du lägga en beställning på fraktfritt idag men gärna vill se vad som dyker upp imorgon så kan du tilläggsbeställa imorgon till den beställningen som du gör idag.. (dock måste dagens beställning komma upp i 350:-)
Ha det gott
Kram
Viktoria



2 kommentarer:

Kristina sa...

Åhh vilket härligt kort!
Underbart ♥

madeleine sa...

Vilket vackert kort! kram.

Madde fyller 40 och lottar ut.....