söndag 24 juni 2012

Sommar

Ja, så har det nu blivit sommar! Vad härligt, själv har jag redan haft 3 veckors semester och inte en dag med fint väder men har två veckor kvar lite senare i sommar så jag hoppas på dom. Har glömt av visa detta kort och snart så är det ju svamptider, plocka dock ej denna sort ;)

Papperet är från dom underbara 6x6 padsen. In och kika vet jag för det finns nya fina!
Även detta är väldigt enkelt kort...två mönstrade papper och stämpel, vips! Klart!

Gillar det ja! enkelt ska de va!

DT-Madde

2 kommentarer:

Tone-Lill sa...

Et kjempe lekkert sopp/svamp kort. Liker "stiching'en" som er rundt kantene. Håper du får mere sol og bedre vær på neste ferie/semester :)
Takk for en morsom kommentar på bloggen min :)

Cornelia sa...

Härligt svampkort!

Funderade på om jag skulle kanske "tjuvblogga" här, men hittar inte de roliga hönsstämplarna i sortimentet längre, så jag slänger med en länk istället.

Vill du ha bilderna får du så gärna ta dem!

Hoppas att allt är toppen och att ni mår bra!
Stor kram!

http://raggsocka1.blogspot.se/2012/06/kort-till-mc-kille.html

Madde fyller 40 och lottar ut.....